Standaard
Er was dus een soort van treinding in de speeltuin.

Er was dus een soort van treinding in de speeltuin.

Over carolinelikescoffee

37-jarige, dromerige en chaotische, koffie- en rodewijndrinkende,rotan-en poep-op-de-stoep hatende liefhebber van comfortfood, singer-songwriter- en klassieke muziek maar ook een goede johnnenbeat op zijn tijd, die guilty pleasures vindt in candlelight romans en roddelboekjes ,als reservebelg per ongeluk in Antwerpen belandde maar wel van nieuwe plekken ontdekken houdt, vindt dat ze nodig weer aan yoga moet doen en ooit het paardrijden weer wil oppakken, uit nood maar is gaan fietsen en lopen, de deugden van het internetshoppen heeft ontdekt maar ook graag boetieks binnenloopt, of boekenwinkels, echtgenote van haar allerliefste, moeder van een zoon van vijf en een dochter van drie-my pride and joy- schrijver; eerst mijn beroep, en nog steeds iets dat bij me hoort.

»

  1. Lieve Caroline,

    was al van plan je vandaag te schrijven vanwege je laatste blog. Je bent me voor. Geweldig deze foto! Ik zal Bert erop attenderen. Wanneer komen jullie deze kant op? Zouden we heel leuk vinden. Hier alles best. We genoten gisteren van zo’n uitzonderlijk mooie dag. Hopelijk morgen weer. Tot gauw, veel liefs, Marjolijne

    • Hi Marjolijne,
      Thnx vr je mailtje, heb inmiddels papa eens gevraagd of we niet samen eens richting jullie konden komen, wij dachten aan het weekend van 1 mei? Bert zou het met jou geloof ik bespreken?Hier ook alles goed hoor, kinderen genoten van 2 weken vakantie-ik gezorgd voor veel entertainment in de vorm van buitenspelen en speeltuin. Komend weekend viert Louie z’n verjaardag, hij wilde persé naar de binnenspeeltuin, ik heb dat maar geregeld en nu wordt t blijkbaar ook nog slecht weer- ik had dat een beetje voorzien want was andere jaren ook zo….Komt ergens wel goed uit, want had me beetje geschaamd met stel kinderen binnen te zitten bij 25 graden, maar wist niet zo goed wat te doen, in ons tuintje kun je niet echt zeven kinderen loslaten, en de speeltuin bij ons vind ik eerlijk gezegd wat onoverzichtelijk om al die kleuters los te laten als tom en ik er op moeten letten….Binnenspeeltuin kunnen ze niet weg, alles met matten en een heel ding om door te klimmen en glijbanen enzo. Louie vindt dat zo leuk, na een paar uur is ie totaal bezweet en doodmoe. Gaat wel leuk worden. Zou heel leuk zijn jullie te zien. Wie weet is Mitelijn er toevallig? Tot gauw!liefs, Caroline.

Geef een reactie

