Het verschil tussen jongens en meisjes.

Standaard
Het verschil tussen jongens en meisjes.

Ik had het  beloofd, een foto van Anna en haar gouden schoenen. Bij deze: met een wit jurkje nog wel. Net als de schoenen kon ik het niet weerstaan: gevonden bij de Scandinavische massamodeproducent, riep het mij vanaf het rek. Ik vond het zo…Scandinavisch. Terwijl als je goed kijkt staan er ananassen op.SONY DSC

En dan nog even dit. Mensen vragen mij vaak: en, wat is nou het grootste verschil tussen een jongen en een meisje? Nou……

SONY DSC

SONY DSC

Over carolinelikescoffee

37-jarige, dromerige en chaotische, koffie- en rodewijndrinkende,rotan-en poep-op-de-stoep hatende liefhebber van comfortfood, singer-songwriter- en klassieke muziek maar ook een goede johnnenbeat op zijn tijd, die guilty pleasures vindt in candlelight romans en roddelboekjes ,als reservebelg per ongeluk in Antwerpen belandde maar wel van nieuwe plekken ontdekken houdt, vindt dat ze nodig weer aan yoga moet doen en ooit het paardrijden weer wil oppakken, uit nood maar is gaan fietsen en lopen, de deugden van het internetshoppen heeft ontdekt maar ook graag boetieks binnenloopt, of boekenwinkels, echtgenote van haar allerliefste, moeder van een zoon van vijf en een dochter van drie-my pride and joy- schrijver; eerst mijn beroep, en nog steeds iets dat bij me hoort.

»

  1. Tja…het was even zoeken bij die locomotief….geweldig dat verschil.
    En die schoentje en het jurkje….to die for…

Geef een reactie

